Ï am getting married on this saturday and then on monday I am going to the states in my hunny moon. I am going to visit New York and Miami South Beach. So where should I go when I need to buy something good or find some place nice to smoke?:bottle:
Grattis, finns mycket häftigt i New york. South beach hade inget bra tyckte jag (var där för knappt ett år sen) men om du åker in till stan så i lilla Havanna fanns det fler ställen. Handla inget då det mesta säljs till överpris utan bara det du ska röka och kom ihåg det finns inga kubanska cigarrer där även om de påstår att just jag har kontakter som smugglar hit och bla bla bla, det är ett federalt brott som ger flera års fängelse = det finns inte!
Grattis, finns mycket häftigt i New york. South beach hade inget bra tyckte jag (var där för knappt ett år sen) men om du åker in till stan så i lilla Havanna fanns det fler ställen. Handla inget då det mesta säljs till överpris utan bara det du ska röka och kom ihåg det finns inga kubanska cigarrer där även om de påstår att just jag har kontakter som smugglar hit och bla bla bla, det är ett federalt brott som ger flera års fängelse = det finns inte!
:hysterica Hahahaha....I was gonna say the same thing!!! Too funny!!!.......Congrats, and what he said.
Love it!!!!! Wish I could be of help, but no to familiar with the areas.Grattis, finns mycket häftigt i New york. South beach hade inget bra tyckte jag (var där för knappt ett år sen) men om du åker in till stan så i lilla Havanna fanns det fler ställen. Handla inget då det mesta säljs till överpris utan bara det du ska röka och kom ihåg det finns inga kubanska cigarrer där även om de påstår att just jag har kontakter som smugglar hit och bla bla bla, det är ett federalt brott som ger flera års fängelse = det finns inte!
Nope, just those two. But I am getting a little bit worried about the Hurricane Irine. Fingers crossed that my flight would not be canceled!Congrats bud, have a good time. :grin: Sounds like a lot of travel, you flying to New York and then down to Miami? Any other travel besides those two cities?
I think he's talking shit on us all...Grattis, finns mycket häftigt i New york. South beach hade inget bra tyckte jag (var där för knappt ett år sen) men om du åker in till stan så i lilla Havanna fanns det fler ställen. Handla inget då det mesta säljs till överpris utan bara det du ska röka och kom ihåg det finns inga kubanska cigarrer där även om de påstår att just jag har kontakter som smugglar hit och bla bla bla, det är ett federalt brott som ger flera års fängelse = det finns inte!
I did not know that about Davidoff and Carnegie club.Davidoff Madison for a stick, and with your receipt Carnegie Club will waive their $10 cutting fee. I'd also go to Cigar Inn and check out their selection as it is pretty impressive. As far as South Beach, no idea.
Congratulations and enjoy the US.
No it really was making fun of Frank in those silly little shorts, long white socks and cute little boy hat! lol.It is only nasty shit about you Frank...:smokingbo